Beneficiezi de intreaga noastra experienta si de efortul nostru sustinut in a-ti oferi detalii si informatii concise care sa te ajute sa te dezvolti, sa devii un consilier imobiliar respectat, castigand astfel multa valoare profesionala in noua ta meserie.
Instrumente iscusite de marketing, investitii in publicitate si pregatirea consultantilor nostri, construirea unui important sistem de parteneriate reprezinta elemente ale strategiei de crestere, iar aceasta dezvoltare are drept motor satisfactia clientului.
Tendintele pietii pot fi stapanite doar aderand la o strategie de lucru mereu flexibila. Dinamica investitiei profesionalismului ce se reflecta in relatia cu clientii si partenerii va fi mereu proportionala cu rezultatele culese la final de sezon.
Constientizam si ne adaptam. Doua concepte ce desemneaza poate cele mai importante trasaturi ale echipei NEW CONCEPT.
Un „secret” care mereu sustine rezultatele pozitive este centralizarea noastra pe ceea ce este mai important, anume omul. Fie ca vorbim de confortul clientului, fie ca ne preocupam constant de evolutia fiecarui membru al echipei noastre, focusul companiei este constient si permanent pe dezvoltarea relatiilor inter-umane si promovarea respectului si profesionalismului.
Consilier Imobiliar
Candidatul nostru ideal trebuie sa fie dornic in a cunoaste, sa se respecte pe sine si pe ceilalti, cu atitudine, responsabilitate, si sa doreasca sa devina profesionist in domeniul imobiliar.
Departamente:
- inchirieri
- vanzari apartamente vechi
- vanzari apartamente noi
- vanzari case si vile
- vanzari terenuri
- vanzari / inchirieri birouri si spatii comerciale
Responsabilități principale:
- Identifică clienții potențiali și stabilește întâlniri cu aceștia, prezintă oferte personalizate;
- Determină nevoile și potențialul financiar al clienților pentru a propune soluțiile potrivite;
- Menține o relație permanentă cu clienții;
- Se ocupă de semnarea contractului de vânzare/inchiriere și monitorizarea predării locuintei către client;
Candidatul ideal:
- Experiența anterioară nu este obligatorie, dar este de preferat;
- Capacitate de comunicare foarte buna;
- Abilități excelente de organizare, negociere, planificare, de motivare și relaționare.
- Gândire critică, rezolvare complexă a problemelor și capacitate de luare a deciziilor.
- Etică profesională
- Capacitatea de a lucra cu informații sensibile sau confidențiale.
- Abilitatea de a lucra atât în echipă, precum și independent.
- Capacitatea de a respecta termenele într-un mediu dinamic.
- Tinuta ofiice obligatorie;
- PERMIS AUTO